Од 8 до 16 ноември, 2016 година, СОУ Јане Сандански учествуваше на Еразмус+ Тренинг курсот за младински работници во Лимасол, Кипар, со тема Мобилност на младината – Десеминација. Училиштето имаше тројца претставници, младински работници и едукатори со богато искуство во работата со младите и со Европските проекти: Виолета Николова, Софија Тошева и Вангелија Велева.
Проектот EU 4 U е партнерство на 12 партнери од земји на ЕУ: Кипар, Италија, Романија, Словачка, Хрватска, Бугарија, Македонија, Турција, Литванија и Црна Гора. Партнерите се: невладини организации, младински совети, училишта, факултети и други институции кои работат со млади.
Европа има потреба активно да ги ангажира младите луге во младински активности за кои треба да бидат оспособени и оснажени.
Овој проект има аспирација да ја култивира солидарноста на младината во Европа и уште поважно, соработката со младинските организации, да ги оспособи одговорните за активностите на овој проект да ја сфатат сегашната ситуација на младината и нејзиниот потенцијал кој треба да изврши влијание врз носителите на политики во иднина.
Во фокусот на овој проект се зголемување на алатките за развивање на свеста меѓу младинските работници, анализирање на предизвиците со кои кандидат-членките се соочуваат за влез во ЕУ во моментот и споделување на добри практитки од државите членки.
Сите тимови на крајот креираа видеа на теми од ЕУ: Европско граѓанство, Единство во ЕУ, ЕУ идентитет, Младинска работа, ЕУ Блог итн.
1st working day | 2nd working day | 3rd working day | 4th working day | 5th working day | 6th working day | 7th working day | 8th working day | departure day | ||
08h00 | 09h30 | Breakfast | Breakfast | Breakfast | Breakfast | Breakfast | Breakfast | Breakfast | Breakfast | Breakfast |
09h30 | 10h00 | Settling | Morning Enegizers | Morning Enegizers | Morning Enegizers | Morning Enegizers | Morning Enegizers | Excursion: Kourion and Omodos | Morning Enegizers | |
10h00 | 11h30 | Presentation of Cyprus Youth club organisation.
Coaching techniques – Understanding young people; How coaching can help youth workers? |
Unity vs Individualism – outdoor challenge | Diversity as an asset – Show case of Leap2Peak | Social media tools for youth workers | Discussion: Youth employment initiatives/ Europe’s challenges | Presentation of work on Nowadays youth and Europe | departure | ||
11h30 | 11h45 | Coffee break | Coffee break | Coffee break | Coffee break | Coffee break | Coffee break | |||
11h30 | 13h00 | Welcoming and formal opening; Introduction and Ice-Breaking Game | Coaching Skills | Strengthening unity – Trustworthiness | Trust building challenge | Nowadays youth and Europe: group work | My experience making first steps | Erasmus+ | ||
13h00 | 14h30 | Lunch | Lunch | Lunch | Lunch | Lunch | Lunch | Lunch | ||
14h30 | 16h00 | Agenda and Project Objectives / Expectations/ Get to know game | Personalities test | Country perspectives – Group work and presentations | Youth work principles – lessons learned | Nowadays youth and Europe: group work (cont.) | Brain storm: Youth worker guidebook | Debreefing of the training course
Evaluation of the training course |
||
16h00 | 16h15 | Coffee break | Coffee break | Coffee break | Coffee break | Coffee break | Coffee break | |||
16h15 | 18h15 | Team Building Games | Graphic facilitation presentations – Who I am? | Fish bowl discussion – Future of EU? | Youthworkerstain – storytelling | Nowadays youth and Europe: group work (cont.) | Brain storm: Youth worker guidebook | Free | ||
18h15 | 18h30 | Evaluation | Evaluation | Evaluation | Evaluation | Evaluation | Evaluation | |||
19h00 | 20h00 | Dinner | Dinner | Dinner | Dinner | Dinner | Dinner | Dinner | Dinner – Youth passes certification | |
20h00 | 21h00 | free evening | Interculltural evening | Movie evening | free evening | free evening | free evening | free evening | free evening | |
Legende of the colours: | ||||||||||
meals, breaks, free time | Intercultural learning and European citizenship | Youth work | Group building, networking, Youth in Action | Wrap Up & Evaluation | Coaching |